Vabimo vas na nepozabno srečanje, kjer boste imeli priložnost pridobiti nova znanja, spoznati najnovejše trende v čiščenju objektov ter se povezati z drugimi strokovnjaki v panogi. Dogodek bo potekal na OOZ Maribor, Titova cesta 63, 2000 Maribo, v četrtek 03.04.2025, s pričetkom ob 10.00 uri. Zajemal bo dopoldanska predavanja ter sproščeno popoldansko druženje.
PROGRAM:
10.00 – 10.15 |
Registracija udeležencev ob kavi |
10.15 – 10.20 |
Pozdravni nagovor |
10.20 - 12.00 |
Povečajte produktivnost – izračunajte vrednost efektivne ure vaših zaposlenih Mag. Barbara Jančar Rozman nam bo predstavila kako lahko natančen izračun vrednosti efektivne ure vaših zaposlenih prispeva k večji produktivnosti in učinkovitosti vašega podjetja. Na delavnici bomo najprej predstavili osnove kalkulacij, nato pa bomo izvedli praktičen prikaz realne kalkulacije, ki vodi do izračuna efektivne ure. Posebno pozornost bomo namenili tudi ključnim elementom kalkulacije, ki lahko bistveno vplivajo na povečanje produktivnosti. Priporočljivo je, da s seboj prinesete svoje prenosnike in podatke (vsaj na mesečni ravni) o stroških, da boste lahko delali na svojem primeru in se naučili uporabljati aplikacijo. |
12.00 - 13.00 |
AI in njegova vloga v poslovanju Mag. Boštjan Kožuh - Umetna inteligenca (AI) postaja nepogrešljiv pomočnik tudi v manjših podjetjih, obenem pa vse bolj vstopa tudi v naše zasebno življenje. Orodja, kot so ChatGPT in številna druga, lahko poenostavijo vsakodnevno poslovanje ter pomagajo pri ustvarjanju vsebin in iskanju rešitev za različne izzive in naloge. Predstavili bomo zakaj je pomembno začeti vključevati AI v svoje delo ter pregledali inovativne in praktične možnosti, ki jih AI ponuja že danes. Pokazali bomo, kako AI preoblikovati v vsakodnevnega pomočnika, kje poiskati primere prilagojene vašim potrebam in kako ravnati, ko AI ne ponudi pravih odgovorov |
13.00 - 13.15 | Coffe break |
13.15 – 14.00 |
Novosti pri evidencah dela in skrajšanem delovnem času – kaj morate vedeti? Nina Ličar, univ. dipl. pravnica, svetovalka-specialistka pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije, z dolgoletnimi izkušnjami na področju delovnega prava in socialne varnosti, ki jih je pridobivala v gospodarstvu in v delodajalskih organizacijah. Predavateljica ima izkušnje tudi s sodnim zastopanjem delodajalcev na področju delovnega prava, socialne varnosti in civilnega prava. Sprejeta sprememba Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti je v letu 2023 prinesla vrsto sprememb in dodatnih obremenitev pri evidenci o izrabi delovnega časa, obveznost elektronskega vodenja evidenc v določenih primerih ter strožje sankcije za prekrške. V delodajalskih organizacijah smo vztrajali, da je potrebna ponovna sprememba zakona, saj je le ta z zadnjimi spremembami delodajalcem naložil nesorazmerne administrativne obremenitve. Izvedeli boste, kaj smo uspeli doseči z zadnjimi spremembami zakona in kakšno bo pravilno vodenje evidence o izrabi delovnega časa po uveljavitvi ponovne spremembe. Delo s skrajšanim delovnim časom ob hkratnem delnem povračilu nadomestila plače za čas do polnega delovnega časa smo poznali že v t.i. protikovidni interventni zakonodaji. Ukrep se vrača kot sistemski (stalni) ukrep v podobni vsebini in ga bo mogoče aktivirati v določenih vnaprej predvidenih situacijah. S tem se v primeru izrednih razmer ali recesije izognemo rokohitrskemu sprejemanju zakonodaje. Izvedeli boste, kdaj bo mogoče shemo skrajšanega delovnega časa aktivirati in katerih pravil se bo potrebno držati.
|
14.00 - 14.30 |
BENT EXCELENT d.o.o. Generalna čiščenja Franci Zlatnar |
14.30 - 14.50 |
Hagleitner Hygiene d.o.o. Revolucija v čiščenju: Varnejše delo, manj poškodb, nižji stroški z i2GO Ingrid Vukan |
14.50 - 15.20 |
Zavod za zaposlovanje Republike Slovenije - Podpora delodajalcem pri zaposlovanju Karmen Brešan, svetovalka na Zavodu za zaposlovanje . Zavod RS za zaposlovanje nudi delodajalcem podporo pri iskanju in izbiri kadrov prek Pisarne za delodajalce, kjer lahko pridobijo informacije o subvencijah, iskanju kandidatov in objavi prostih mest. Predstavljeni bodo tudi ukrepi aktivne politike zaposlovanja, vključno s programi Zaposli.me, Usposabljanje na delovnem mestu in Delovni preizkusi, ki omogočajo sofinanciranje zaposlitev in praktično usposabljanje kandidatov. Na dogodku boste spoznali tudi Portal za delodajalce, ki omogoča enostavno objavo prostih delovnih mest in digitalno upravljanje postopkov zaposlovanja. |
15:20 |
Pogostitev in druženje |
Cena udeležbe na srečanju je za osebe iz podjetij:
Kotizacija vključuje strokovna predavanja in postrežbo med odmori.
Za člane OZS krije stroške Sekcija čistilcev objektov pri OZS, vendar je obvezna predhodna SPLETNA PRIJAVA
Plačilo kotizacije:
Kotizacijo za udeležbo na srečanju plačate ob prijavi na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije (za regijsko srečanje), na transakcijski račun št.: SI 56 0201 3025 3606 416, sklic 00 200012 – davčna številka, koda namena OTHR, pri NLB d.d., Ljubljana. Potrdilo o plačilu pošljete pred srečanjem na e-naslov alma.mocilnikar@ozs.si. Račun za udeležbo vam bomo poslali po zaključku.
Pisne odjave poslane na alma.mocilnikar@ozs.si upoštevamo do 2 dni pred dnevom dogodka, sicer zaračunavamo 100 % kotizacijo. V primeru, da odjave ne sporočite, kotizacijo zaračunamo v celoti.
Za več informacij se obrnite:
- OZS: Alma Močilnikar, tel. 01 58 30 829, e-mail: alma.mocilnikar@ozs.si
- OOZ Maribor: Marjana Savič, tel. 02 33 03 500, e-mail: marjana.savic@ozs.si
Sekcija čistilcev objektov pri OZS
je bila članica evropske federacije čistilne
industrije EFCI od 1.1.2006 do 31.12.2022
Dejavnost
RazvojPomen Razvoj tehnologije Obseg |
Storitve/cene
Informativni cenikDnevno čiščenje pisarn Generalna čiščenja |
Strokovno
Normativi in tehnologijeČiščenje na višini Priporočila sekcije Terminologija |
Povezave
EFCI |
Razno
Piškotki |
© 2014-2024 Sekcija čistilcev objektov pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije. Vse pravice pridržane. |
TheR 2014+ |